1 vecka kvar och bal!

Plönninges treor har haft sin bal och var vackrare än någonsin! :D Jag är ju mest van att se dom osminkade och svettiga, i stallkläder eller skogarjackor.. Ni var grymt snygga, det vet ni! Bild i Hallandsposten och allt, särskilt Fredrik Cronquist (alias Kokvist) hade piffat till sig ( pojkvän till min vän Linnea ). :D

1 vecka kvar i skolan och alla verkar lite nervösa.. Karin och Linda, jävla stud ni är! ^^ Grymma betyg och allt.. Jag vill också gå ut, klart jag trivs på skolan, men lite studentyra får man ju... :S

Vi slutar fredag den 15e juni, spännande ;)

So long, nu ska jag steka mig i solen här på västkusten!

Jag får en lätt nyans av bacon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0