Friidrott

Klass Np05D, en riktig stolthet måste jag säga! Våra välpumpade biceps spänner under tröjorna (som inte är randiga eftersom vi inte går i ettan) och vår kondition är på topp! Vi klippte minst 10 meter var gång vi hoppade våra längdhopp igår och Andreas var mäkta imponerad.

..eller.. jag måste tyvärr erkänna till er stora förvåning att jag ljög nu gott folk. Vår klass var inte så värst imponerande att beskåda på Sannarps fina friidrottsbana. Jag utförde nog dessutom några av de mest undermåliga bedrifterna haha.. Nåja, det var ganska roligt ändå, vi åt bananer ihop som på dagis, drack vatten i plastmuggar och kommenterade snygga hopp- och springstilar.

Andreas var ruskigt nära att köra mot rött när vi var på väg dit och fick göra en tvärnit. Alla eleverna tumlade runt, men inga allvarliga skador finns att rapportera utom möjligtvis huvudvärk / oförmåga att tänka, men de problemen har funnits sedan tidigare, så vi kan vara lugna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0