Halmstad 700 år

Japp så gammalt är Halmstad bara så ni ovetande vet.

Plönninge tog sina "finaste" ( * host host  , rättare sagt de segaste, snällaste öken * ) hästar ut på en flashig parad i eftermiddags i Halmstad. Keo höll på att preja ner en pensionär men tydligen gick det bra utöver den lilla incidenten.

Hans Delling cyklade med i paraden ( bara det är ju skämmigt )... han är ju hästlärare och ska sitta till häst! :S

Förresten är jag lite bitter... trodde jag skulle få rida idag, men min grupp skulle öva på säker lastning av häst istället, medan de andra fick hoppa bana.. orättvist!  Men å andra sidan så får jag ju hoppa nästa gång så det reder sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0