Rapport från fronten

Beachvolleyplanen är färdig upptäckte jag häromdagen! :D Någon som vill spela?

I fredags hade hela klass Np05D uteridning tillsammans, utan någon lärare i släptåg. ;) Vi trodde det skulle bli fart & fläkt, men vi hade 2 bromsklossar framför oss i täten som förstörde den drömmen haha..

Själv satt jag på ärkeklunsen Damagi med sadeltvång, han stönade, stånkade och ömkade sig själv så till den milda grad att till och med jag kände lite medlidande med honom, fast det hade han inte mycket för ändå haha.. sadeln kom på, ryttaren likaså, och sen bar det av. :D

Lisse och Helena S låg i täten på Diamond och Adele, dessutom hade de handbromsen i. Jag och Linus som satt på de 2 största, starkaste och mest fula öken hade lite besvär där näst längst bak i kön, men skickliga som vi är redde vi ut problemen.. :P

Studenten närmar sig, det märker man på alla des tressade treor man stöter på i datasalen där de sitter och sliter i sitt anletes svett.. jag är inte avundsjuk alls, men det ska bli spännande nästa år! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0