Traktornörd?! :S

Igår var jag så väldigt seriös så det finns inte! Satt i datasalen och drog ut tågtabeller till Falsterbo (eftersom jag har det som projekt, jag ska glassa runt och göra pr för Plönninge!) :D och bredvid mig satt Jessica (tror hon heter så) och kämpade med traktorövningarna som verkade väldigt tråkiga.. Jag gav henne lite support såklart och blev själv förvånad över att jag faktiskt KUNDE (?!) en hel del av det dom frågade...! Oh my god. Har jag blivit bonde?

Nyss hade Np05D prov i småföretagande, de flesta verkar ha rett ut bekymmerna som fanns, och själv spelar jag ovetande... * visslar oskyldigt * Jag och Erica vässade våra hjärnor igår, låg i hennes säng och flummade samtidigt som vi pluggade och kollade på Supernanny.. jag får barnfobi av att kolla på det! :S

Sen i eftermiddag blir det ridning, det kan bli roligt :D

Imorgon är det engelskaprov med Toni the dampkärring, fast hon är ganska snäll efter prov när klassen har pluggat och gjort bra ifrån sig, så PLUGGA FÖR FAN! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0